Meldingen en Klachten

De medewerkers van DeHOMME doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch een keer ontevreden zijn of hebt u een melding of klacht, dan vernemen wij dat graag van u. Wij zien uw melding of klacht als een mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren.

Wij ontvangen uw melding of klacht in eerste instantie graag bij onze klantenservice. Zij nemen uw melding of klacht in behandeling. Onze klantenservice is te bereiken via mail, telefoon of post. De contactgegevens zijn:

DeHOMME
Klantenservice
E-mail: info@dehomme.nl
Telefoon: 06 40 65 39 49
Postadres: Laagsestraat 32
7637 PB Oud Ootmarsum

Wij gaan vertrouwelijk om met uw melding of klacht. Wij zullen in ieder geval binnen twee weken reageren. De medewerkers van DeHOMME zullen hun uiterste best doen om een klacht binnen 6 weken op te lossen, dan wel een reactie geven in het geval dat de klacht niet kan worden opgelost.

Wanneer we toch onverhoopt een mogelijk geschil niet opgelost krijgen, verwijzen wij u naar de Nederlandse Vereniging van NLP (NVNLP) waar DeHOMME bij aangesloten is. De NVNLP heeft een onafhankelijke klachtenprocedure voor haar leden en zij zullen ook uw belangen behartigen. Mocht u daarvan gebruik willen maken, dan kunt u via het bestuur van de NVNLP een klacht indienen.

Het klachtenprotocol kunt u via de onderstaande link inzien:

nvnlp_klachtenprotocol

De contactgegevens van de NVNLP zijn:

NVNLP Secretariaat en ledenadministratie

Postbus 133
3480 DC Harmelen
Telefoon: 0348 – 44 65 50
Website: www.nvnlp.nl
E-mail: info@nvnlp.nl

NVNLP-bestuur:
E-mail: bestuur@nvnlp.nl